Cum să promovăm viaţa sănătoasă

Nu cred că greșim dacă afirmăm că promovarea reprezintă o componentă cheie a oricărei strategii de marketing de succes. Degeaba ai cel mai bun produs sau serviciu de pe piață dacă nu găsești cea mai eficientă modalitate prin care lumea să afle despre el, iar în ziua de astăzi este tot mai dificil să promovezi un produs astfel încât să obții efectul dorit. De ce spun acest lucru? Deoarece toate canalele media sunt pline de reclame, iar consumatorii devin din ce în ce mai iritați, așadar este greu să promovezi un produs/serviciu în așa fel încât să atragi atenția în mod pozitiv.

În articolul de astăzi voi încerca să prezint să prezint modul în care îmi imaginez eu că se derulează o campanie pentru o viaţă sănătoasă cu ajutorul produselor Nutrivita.

Ce înseamnă Nutrivita?

Nutrivita reprezintă o gamă de produse destinate consumatorilor ce au nevoie de o nutriție specială sau care sunt pasionați de o viață sănătoasă. Produsele comercializate de Nutrivita corespund unei alimentații echilibrate și a unui stil de viață sănătos, ajutând la menținerea stării de sănătate și chiar la îmbunătățirea ei. De la ei se pot achiziționa o varietate de produse, cum ar fi suplimente nutritive, batoane proteice, produse fără lactoză, cereale bio, shake-uri proteice ș.a.m.d.

Acum, despre campanie. Înainte de a alege modalitatea prin care să atrag atenția consumatorilor vizați, trebuie să am clare următoarele aspecte:

  1. Obiectivele campaniei publicitare – trebuie să știu foarte bine ce anume îmi doresc exact de la această campanie și, bineînțeles, să am așteptări reale.
  2. Mesajul publicitar – mesajul trebuie să fie clar și relevant, astfel încât să fie înțeles de toată lumea.
  3. Publicul țintă – este foarte important să știu cui vreau să mă adresez, pentru a înțelege așteptările potenţialilor consumatori.

În zilele noastre, promovarea online prin intermediul blogurilor sau a rețelelor de socializare a devenit cea mai populară. Însă acest tip de promovare nu este suficient, deoarece, spre exemplu, o campanie de promovare ce folosește Twitter sau Facebook ca mijloc de comunicare cu potenţialul consumator, va fi eficientă doar pentru un anumit tip de produs și de public, pentru că nu toată lumea folosește aceste rețele de socializare. Ce ne facem cu restul populaţiei?

Cum promovare online nu este singura modalitate, putem apela la televiziune (TVR2), pentru a difuza reclama noastră într-un interval orar bine gândit, pentru a capta atenția publicului țintă. O altă modalitate prin care ne putem promova campania în afara online-ului ar fi la Radio Lynx, prin sloganuri bine alese, texte din literatura de specialitate sau, pur şi simplu, prin discuţii cu specialişti în nutriţie şi fitness. Cum mulți oameni ascultă radio în drum spre muncă, școală, casă etc., mesajul le poate rămâne, astfel, nai bine întipărit în minte. Așadar, mesajul este cu adevărat foarte important și este de preferat să aibă un impact pozitiv asupra consumatorului chiar de la prima ascultare a acestuia.

Leave a Reply